Założona w 1979 r. przez ISPA, założona w 1979 r. organizacja BSC postawiła sobie za cel zwiększenie sprzedaży materacy i skrócenie cyklu wymiany materaców poprzez edukowanie konsumentów na temat znaczenia snu dla zdrowia i jakości życia, a także fakt, że powierzchnia snu i otoczenie snu przyczyniają się w istotny sposób do jakości snu.
BSC finansuje regularne badania konsumentów, mające na celu poznanie ich postawy wobec materacy i doświadczeń zakupowych. Wyniki badań pomagają BSC w rozwijaniu komunikatów. Składki członkowskie ISPA wspierają badania BSC i inne programy. Kampanie public relations BSC mają na celu utrzymanie materacy na czele, ponieważ konsumenci decydują o tym, jak wydać dochód rozporządzalny. Kampanie skierowane są do szerokiego segmentu konsumentów amerykańskich za pośrednictwem mediów drukowanych, nadawczych i internetowych.
Materace na wymiar do twojego łóżka
Ostatnim tego przykładem BSC jest kampania „Stop Sleeping Around”. Poprzez krótkie filmy wideo i inne wizualizacje pokazujące, że konsumenci śpią wszędzie, ale tylko we własnym łóżku, kampania wzmacnia przesłanie, że mogą potrzebować wymiany materaca, jeśli w ciągu dnia kiwają się na głowie, ponieważ nie dostają 7-8 godzin wysokiej jakości odpoczynku na wygodnym, podtrzymującym materacu. Kampania ta stanowi rozwinięcie 27misji BSC, czyniąc w zabawny i głęboki sposób zabawny sen i wymianę materaców.
Corocznym punktem centralnym kampanii public relations stowarzyszenia jest Miesiąc Lepiej Snu (BSM) w maju każdego roku. Co roku medialne trafienia kampanii sięgają milionów osób. Podczas BSM BSC korzystało z krajowego rzecznika medialnej trasy koncertowej dla satelity i radia, a także z winiet informacyjnych „In the Know” nr 30: and 60, które są zamieszczane na stronie internetowej BSC.
BSC przeprowadziło kilka badań na temat zachowań konsumentów w zakresie zakupów konsumenckich oraz typowego cyklu wymiany materaców. Rada jest zasłużona, że pomaga skrócić średni cykl wymiany materaców z 13 do około 10 lat. BSC sponsorowało przełomowe badania przeprowadzone przez Oklahoma State University w celu naukowej oceny, czy nowy materac poprawia jakość i wydajność snu, redukując jednocześnie sztywność pleców, kręgosłupa, ramion i szyi, prowadząc w ten sposób do bardziej spokojnego snu w nocy. Wyniki były pozytywne. Niniejsze opracowanie stanowi źródło informacji przekazywanych przez BSC konsumentom.
Podstawa łóżka to materac na zdrowy kręgosłup
Podstawa łóżka, nazywana niekiedy fundamentem, jest częścią łóżka, które podpiera materac. Podstawa łóżka jest utrzymywana na miejscu i obramowana przez łóżko (ramka łóżkowa). W Stanach Zjednoczonych podstawy skrzyniowe łóżka sprężynowego są bardzo powszechne (do punktu, w którym „podstawa łóżka” i „sprężyna skrzyniowa” mogą być używane jako synonim). W Europie listwy sprężynujące są znacznie częściej spotykane w Europie.
Istnieją trzy główne typy:
- Tradycyjna sprężyna skrzynkowa składa się ze sztywnej ramy z bardzo wytrzymałymi sprężynami. Podłoże to jest często łączone z materacem wewnętrznie sprężynowym, ponieważ wydłuża żywotność sprężyny znajdującej się w rdzeniu materaca.
- Podłoże drewniane składa się zazwyczaj z siedmiu lub ośmiu listew podporowych umieszczonych pod tekturą lub bobrem. Podstawa ta, różnie nazywana „no-flex”,”low-flex” lub „zero-deflection unit”, a także „orto-boks”, zapewnia podparcie podobne do fundamentu platformy. Coraz powszechniejsze stają się fundamenty drewniane, ponieważ amerykańscy producenci materacy przenoszą się do wyjątkowo grubych, jednostronnych materacy.
- Podstawa kratowo-górna to połączenie stali i drewna.
Zazwyczaj pomiary fundamentów będą o około 1-2″ krótsze niż pomiar materaca.